Veel Gestelde Vragen

Inhoudsopgave:

Bezorgen en Retour

Zodra wij je bestelling en betaling hebben ontvangen en de noodzakelijke controle hebben uitgevoerd, gaan wij de bestelling uitleveren. Mocht er onverhoopt iets met je order aan de hand zijn, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op. Zorg er daarom altijd voor dat je persoonsgegevens kloppen. Dit contact zal in veel gevallen per mail gaan. Je ontvangt ook een bevestiging per mail wanneer je pakket verstuurd is. Tevens ontvang je een track en trace code zodat je ook zelf jouw pakket online kunt volgen.

Verpakken

Chocolaterie Zingg besteedt zeer veel aandacht aan het verpakken van je bestelling. Zo worden alle breekbare spullen apart en zorgvuldig door ons verpakt. 

Bezorgen

Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. In de regel duurt een levering 1 tot 2 werkdagen. Bestellingen gedaan voor 16:00 uur worden veelal dezelfde dag nog ingepakt en verstuurd. Weekenden (zo, ma) en feestdagen zijn daarbij uiteraard niet inbegrepen. De levering vindt plaats met PostNL.

Bezorgkosten

Bij bestellingen boven de € 50,- worden er geen bezorgkosten berekend. Deze zijn dan voor rekening van Zingg. Voor bestellingen onder de € 50 rekenen we een bijdrage van € 4,95 en voor bestellingen onder de € 25,- zijn de bezorgkosten binnen Nederland € 6,95.

Bezorgen in België is gratis boven een bestelbedrag van € 60,-. Onder de € 60, rekenen wij een bijdrage van € 6,95. Voor de rest van Europa geldt één tarief van € 13,- en bij orders boven de € 75,- zijn de bezorgkosten voor onze rekening.

Tijdens de bestelprocedure kun je zien hoe groot het orderbedrag is en of je bezorgkosten moet betalen.

Retourzendingen

 Dit geldt echter niet voor voedingswaren. Deze kunnen niet geretourneerd worden, tenzij de bestelling onderweg dusdanig is beschadigd dat deze niet meer bruikbaar zijn.

 Op geretourneerde artikelen met terechte klachten worden uiteraard de retourkosten wel vergoed. 

Adres retourzendingen: 
Chocolaterie Zingg
Het Vergun 18
6931 KD, WESTERVOORT

Indien je de retourzending NIET naar bovenstaand adres stuurt zal deze door ons worden geweigerd en ook niet in behandeling worden genomen. 

Voorwaarden Retourzendingen

Meld je retourzending altijd vooraf aan. Dat kan telefonisch maar makkelijker is dat via info@zinggchocolaterie.nl .Indien er een gebrek is aan het product omschrijf dan duidelijk het gebrek en stuur een foto mee zodat Zingg het gebrek goed kan beoordelen en het netjes kan oplossen.

Vermeld in deze e-mail je naam (waarop de bestelling is gedaan), woonplaats, ordernummer en de reden van retour. Vergeet ook niet je naam en/of ordernummer op het retour pakketje te vermelden. 

Overige Vragen

Voor vragen en opmerkingen over de website of over je bestelling(en), kun je contact opnemen via info@zinggchocolaterie.nl
Anders telefonisch via 026 – 3116 626